Durante a madrugada de ontem, a Valve lançou mais um pequeno update ao Counter-Strike: Global Offensive.
A alteração mais significativa será certamente a incorporação dos detalhes que Sal "Volcano" Garozzo tinha introduzido em de_nuke_ve na versão original criada pela Valve, o de_nuke.
A partir de hoje os utilizadores terão à sua disposição nos jogos de matchmaking, o de_nuke com as alterações criadas por Volcano.
Entre outras alterações ao som e á GOTV, podemos ver corrigido um comando que afectava as armas, fazendo elas "dançar" em certos momentos e a possibilidade dos jogadores poderem escolher agora os mapas que querem procurar em possíveis jogos no matchmaking.
Confere em baixo o log completo das alterações feitas durante a noite de ontem:
-Merged elements of Volcano`s DE_NUKE_VE map into standard DE_NUKE.
-In the main menus, replaced mapgroup carousel with a map picker. Players can now select which maps they want to match-make into.
-Maps in map picker show expected wait time.
[ MISC ]
-Improved performance in CPU-bound cases.
-Fixed missing ladder sound when moving at full speed on ladders.
-Added support for muting microphone in play with friends lobby.
-Fixed cases where spectator UI wouldnt appear during GOTV demo playback.
-Fix for crash caused by extinguished fire.
-ESC key now closes Server Browser dialog.
-Made CHudMenu have input priority over Scaleform.
-Reduced default vgui font size for resolutions >1600.
-Whitelisted mp_match_restart_delay.
-Limiting physics timestep to 64 to eliminate high tickrate physics bugs, such as bouncing guns.
-Server no longer creates physics objects for players to reduce server cpu load. To re-enable, set cs_enable_player_physics_box to "1".
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