A Valve lançou durante a madrugada de hoje mais uma actualização para o Counter-Strike: Global Offensive trazendo não só importantes alterações ao seu jogo mas também novas skins e uma nova colecção.
No que toca a novas skins e colecções, a Valve deu-nos uma nova caixa e uma nova colecção. A caixa, de seu nome Huntsman Case contém 15 novas skins feitas inteiramente pela comunidade, sendo que para ter acesso a estas skins, os utilizadores terão que abrir a caixa com as chaves próprias para a mesma. Aqui ficam algumas skins que vêm então com esta Huntsman Case:
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Juntamente com a Huntsman Case, a Valve apresentou também uma nova colecção, a Bank Collection. Também são 15 as skins feitas pela Valve para esta nova colecção, e todas elas estarão disponíveis para os jogadores através de ingame drops. Aqui ficam alguns exemplos de skins desta Bank Collection:
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Também com esta nova caixa e colecção, a Valve também lançou 18 novos stickers mas e desta feita, stickers feitos inteiramente pela comunidade. Aqui ficam também alguns:
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Por fim e relativamente ao novo update, para além das novidades no que toca a caixas e colecções, a Valve introduziu a possibilidade dos utilizadores customizarem por completo o seu HUD, escolhendo a cor ou aquilo que querem que apareça. Esta funcionalidade à muito que era pedida pela comunidade depois da Valve ter retirado a possibilidade da comunidade customizar os seus prórios HUD’s. Confere em baixo o log completo de actualizações feito pela Valve nesta actualização:
CSGO
- Added the Huntsman Case.
- Added the Bank Collection to the drop list.
- Added Community Sticker Capsule One.
UI
- The bomb inventory icon in the UI now shows an arrow when you pick it up in a addition to the sound and center screen message.
- Fixed some relative positioning of elements to the radar to work consistently with hud scaling and resolution.
- Players now have the option to adjust HUD elements. This includes:
- Place the Player Count element at the top of the screen or bottom (cl_hud_playercount_pos).
- Show all avatars in the Player Count element or just the player count number (cl_hud_playercount_showcount).
- Size the Radar element (cl_hud_radar_scale).
- Choose a color to display the main parts of the HUD (health, ammo, money, etc) (cl_hud_color).
- Adjust the HUD background alpha for the colored elements. (cl_hud_background_alpha).
- Select to show the bomb position under the radar or in the default inventory position (cl_hud_bomb_under_radar).
- Display the health and ammo with or without bars/bullets (cl_hud_healthammo_style).
- Updated the look of the options menu.
- Removed the pop-up confirmation dialogue in the video options menu with tooltips.
- Added some tooltips to various options menu widgets.
- Dropdown panels now don’t go away and reappear when you click on them.
- Drop panels will now hide if you click on the header when they are open.
- The health number in the health panel now supports displaying numbers greater than 100.
- Fixed the health bar not scaling properly with health greater than 100.
- When a player opens a sticker capsule on the game server it will now correctly print in chat the rarity and actual sticker found.
COMMUNITY SERVERS
- UPS, M4A1-S, & CZ75a are now available in Community Arms Race and Demolition games. To use them, add them to your server’s gamemodes config file.
- Increased default downloadable file size from servers to 150MB, added client launch option -maxdownloadfilesizemb N if clients needs to download even larger files from community servers.
- Added a convar weapon_reticle_knife_show, when enabled will show knife reticle on clients to be used for game modes requiring target id display when holding a knife.
MISC
- Starting the game with a different anti-virus or in different paged pool memory configuration will no longer reset all video settings.
- Fixed matchframework shutdown order during dedicated server shutdown process.
MAPS
Seaside
- Added bomb teleport trigger, to prevent bomb getting stuck in water
Overpass
- Removed one-way dropdown near entrance to bombsite B, making the site easier to defend
- Reduced volume of environment sounds
- Removed ramp at back of truck in Bombsite A
- Updated radar
- Added cover in T side of canal
- Made upper park divider wider
- Improved visibility in park
Inferno
- More accurate collision model on blue truck
As skins da nova caixa e colecção serão dentro em breve adicionadas à nossa secção de skins. Fica atento ao nosso portal para saberes mais.

















